Friday 1 June 2012

cite pasal boffy aku :* Nasruddin Dasril


monink uooolllzz ! oke cite aku pada pagi ini ialah pasal boffy aku .. dye dak 1 skul aku n dak 1 kelas akuu : p ! so every monink skul aku dengan dye akan duduk bersama .. haha , how sweet ! oke , skunck ny aku cite pasal dye apa yang aku tau dulu k .. 1st , nama dye Nasruddin bin Dasril .. dye duduk kat jalan masjid area2 banda lah jugak .. dye jenis yang kuat cemburu , penyayang , manja , sporting n friendly .. mase 1st aku masuk skul tuh dye tak tegur aku lagi .. dalam seminggu aku dekat skul tuh baru dye tegur aku .. mintak no n whatever .. haha , like usually , aku yang mintak no dye n aku akan miscall .. so dye bagi lah no dye , n petang tuh aku miscall .. start from that , aku pon kenal2 gitu jer dulu , then dye nak mintak cple , tapi aku cakap just wanna be scndle .. oke , dye pon terima jer laaa ! dah lama jadi scnlde tuh , skunck dye jadi lah boffy kesayangan akuu ! kihkihkih : DD ! 1st date aku dengan dye kat mall , mase tuh dye keluar dengan cousin dye .. haha , cousin dye tuh kepala gile2 lah , tapi sporting n baek sangat ! aku suke kawan dengan cousin dye sebab dye jenis yang friendly .. nanti aku letak pic 1st date aku n pic boffy aku .. nak tau tak , kalau aku gado dengan dye aku dah risau sangat ! yerlaa , normal lah laki kan , kalau dah gado2 jawapan dyeorang senang jer , PUTUS!! aku benci laki macam tuh ! tapi boffy aku tak macam tuh , dye kalau mara kat aku dye just tak angkat semua panggilan aku n tak balas mcg aku .. kalau dye macam tuh oke lah sendiri faham laa .. now aku dah tak on9 fb aku sebab kan dye .. aku nak jaga hati boffy aku tuh sebab dye senang sangat sentap , merajuk , n whatever ! so demi boffy kesayangan aku tuh , aku tak on9 lagi .. now aku on9 blog aku jer lah n update semua status kat sini .. boffy aku tau aku ada blog tapi dye taktau nama blog aku , kihkih : p ! kalau dye tau blog aku n dye baca blog aku malu lah aku .. hehe : p ! aku sayang dye sangatsangat doe ! aku harap hubungan aku dengan dye lama lah .. insya allah , kalau ada jodoh sampai anak cucu cicit ! hehe : D ! apa lagi eak pasal dye ? hurm ? mybe just that , oke aku masuk kan pic 1st date aku n pic boffy aku tuh k .. jup2 ! hee~ pic nyer kat atas pulak .. btw lupe pulak pic aku yang kat atas tuh mybe date aku yang ke2 kot .. aku lupe lah .. hehe : p ! pic 1st date aku , kat hp lame aku .. n lupe nak letak kat lappy ny .. hehe : p ! jadi itulah gambar2 aku dengan dye .. haha , sweet tak kiteorang ! sweet kan ! haha , jangan jealous ! oke lah just that story from me (: ! nanti  ada cerita pasal aku n boffy aku , aku cite kan lagi k .. bhaiii ! sayunk sikit , muaaaahh :* !

No comments:

Post a Comment