Monday 11 June 2012

sedih tahap gaban )': !

hye semua ! hari ny n semalam aku sedih giler .. sebab boffy kesayangan aku tuh dah ada awek laen .. aku memang dah agak dye ada awek laen mase cuti skul hari tuh .. then mase tukar sim dengan dye semalam , aku bukak kat sim massage aku baca massage2 dye dengan awek dye tuh .. argh , series sedih sesangat dengan dye .. aku punye lah setia gile dengan dye , percaya gile cakap dye .. tapi ini yang aku dapat dari dye .. aku follow semua cakap dye tau tak .. dye mara aku bukak fb bb aku asyik layan laki kat fb , oke aku tak bukak langsung fb , kalau bukak pon tengok friend then notis .. tuh jer pastu aku tutup .. walaupun dye bagi aku bukak fb aku tuh , tapi sebab kan aku nak jaga hati dye tuh aku taknak bukak .. dye tak bagi aku clr kan rambut aku , oke aku dnegar cakap dye .. dye tak bagi aku kikir tangan aku , oke aku dengar cakap dye .. frust macam mane pon aku , aku tak kikir tangan sebab aku tau dye akan mara aku nanti .. semua cakap dye aku dengar .. tapi yang aku dapat balek dari dye ini ! kongsi pakwe ! aku tak faham lah , apa lagi salah aku yang aku dah buat kat dye .. tak cukup lagi ker kaseh sayang yang aku bagi .. tak cukup ker cinta yang aku bagi kat dye .. walau pun aku ny ramai membe laki , tapi aku tak pernah mendua kan dye .. tapi dye , sanggup mendua kan aku .. aku nak mintak putus dengan dye , tapi perasaan sayang tuh maseh ada .. membe2 aku semua pon suruh aku putus dengan dye , tapi aku tak bole nak lepas kan dye sebab aku terlalu sayang kan dye .. hanya dye saje yang tak menghargai cinta aku pada dye .. hurm , pakal jer dye taktau aku punye blog , kalau tau dye baca aku nak cakap camni .. "bby terlalu sayang kan bie , tapi kenapa bie buat bby macam ny ?! tak cukup ker kaseh sayang n cinta bby pada bie ? sampai bby kene kongsi pakwe dengan orang laen .. semua cakap bie bby dengar .. apa lagi yang bie tak puas hati dengan bby sampai bie curang dengan bby ? walau pon bby ramai kawan laki , tapi bby tak pernah mendua kan bie , sebab sayang bby hanya tok bie .. tapi bie buat bby macam ny .." hurm , dekat skul tadi aku pon layan tak layan dye .. dye tanya sepatah , aku jawab sepatah .. sebab aku rase kecewa n saket hati sangat-II ! dye buat aku macam ny .. aku ny bukan anak patong or bola sayang .. yang bole dibuat maen n bole past2 kesana sini .. aku pon ada hati n perasaan .. aku rase diri aku ny macam syok sendiri cple dengan dye .. membe2 aku semua cakap nas tuh bukan setia sangat .. bila aku fikir2 balek , aku rase diri aku ny dipermaenkan oleh dye .. aku nak buat apa lagi ny ! aku dah kusut sangat .. dengan masalah dye , masalah family aku .. dye tak pernah nak tanya aku ny ada masalah ker or whatever .. aku ny sape dengan dye ? weyh ! jangan lah buat aku macam ny ! kepala aku dah kusut sangat fikir macam2 masalah .. hurm , k lah aku nak oud dulu .. pening kepala aku .. bhaii )': !

No comments:

Post a Comment