Tuesday 12 June 2012

sedih tahap gaban )': ! (PART II)

hye .. hurm aku asyik fikir kan dye jer lah .. sebab aku terlalu sayunk kan dye .. n aku taknak putus degan dye kalau bole .. aku nak dye sorang jer .. nobody can take him from me .. eish , macam sial lah pempuan tuh ! pempuan murahan ! tak malu ambek pakwe orang .. ergh ! geram nyer aku !! dasar pempuan sundal ! takde jantan laen ker dalam dunia ny ? sampai laki aku jugak kau nak .. sial lah ! geram nyer akuuuu ! aku sebenar nyer malas nak gado pasal laki .. tapi dye dah melebih .. dah macam-II dye janji dengan aku .. n dah janji pon taknak mendua kan aku .. tapi dye buat lagii ! esih ! series saket giler hati aku .. aku ada no dak pempuan ny .. tapi aku malas lah nak gado dengan dye .. macam aku gado dengan aisyah dulu .. hurm , aku taktau nak buat dah ny ! series kepala aku dah terlalu pening sesangat ! hanya allah saje yang tau betapa saket nyer hati aku ny .. betapa perit nyer hati aku ny .. dengan dye tuh .. eish ! ikut kan aku , nak aja aku bagi dye blog aku ny n nak suruh dye baca .. tapi takpe lah , kalau dye baca sekali pon bukan dye bole buat apa .. hurm , sedih nyer aku ! oke , skunck ny aku tengah bukak fb aku nak buang dak2 laki .. tapi mane yang sedara aku or membe rapat aku , aku tak buang laa .. macam mane lah aku nak buat ny .. aku betolbetol pening sekarang ny .. nak mcg pempuan tuh ker taknak eak ? kalau aku gado sekali pon dengan minah tuh , nanti aku di anggap diri aku ny SS(Syok Sendiri) .. aku malas jer .. hurm , sambong malam nanti lah .. bhaii :@ !

No comments:

Post a Comment