Sunday 3 June 2012

rindu dekat boffy aku !

oke , story aku pada hari ny ialah aku rindu kan boffy aku )': ! erm , asku taktau dye balek sini bile .. aku dah rindu sangat dengan dye .. nak tunggu cuti habes lama lagi kot ! aku ingat kan dye dah balek minggu ny , tapi akk dye suruh dye balek minggu depan .. hurm sedih nyer akuu )'; ! tambah aku tengok 3,2,1 cinta ! argh ! romentik giler pon ! aaaaaahh )': , bie ! bby rindu bie sangatsangat ! bile bie nak balik sini ! hurm )': ! nak call dye , tapi layan cam nak taknak ! aku pon taktau nak buat apa lagi .. sokey laa ! dah faham ssangat dengan perangai dye .. tapi aku just tunggu masa jer nak bawak dye n cousin dye haziqah jumpa umi .. urm , hehe mau mintak restu dari umi .. nak cple .. kihkih : DD ! dah macam nak kawen puler mintak restu bagai .. kahkahkah : DD ! hurm , malam sikit aku sambung lagi k .. nak tengok movie kesukaan aku .. 3,2,1 CINTA <3 ! hehe : p ! bhaii , sayunk sikit , muahx :* !

No comments:

Post a Comment