Sunday 3 June 2012

rindu dekat boffy aku II

oke sambung cite aku tadi .. haha : DD ! pasal yang aku nak bawak boffy aku n cousin dye haziqah jumpa umi .. sebenar nya , sebelum2 ny pon aku tak berani nak bawak sape2 jumpa dengan umi .. just in fone jer lah aku berani bagi umi cakap dengan boffy aku .. urm , sori not boffy aku , my ex-boffy aku sebelum2 ny .. oke , tujuan sebenar aku nak bawak dye jumpa umi sebenarnya , aku nak mintak izin dengan umi agar umi izin kan aku dengan boffy aku tuh berkawan dengan lebih rapat lagi .. n hope umi terima dye seadanya .. hikhik : p ! urm , tadi kan aku call boffy kesayangan aku , ingat nak gayut lama2 .. lupe , dye tuh mana bole tydo lambat sangat ! hehe : p ! btw , aku faham dye macam mane .. then dye tanya aku kenapa aku tak tydo lagi , aku cakap lah secara jujur nya yang aku ny tengah update blog .. haha , on9 fb tak lagi .. takot dye mara aku lagi , yelah malam2 kan ramai orang on9 .. n kat fb aku pulak ramai tak ramai lah budak laki .. normal lah chat just wanna be a friend .. oke , disebabkan aku faham perangai dye macam mane , so aku pon tak on9 lagi ! nak jaga hati boffy kesayangan aku tuh .. hehe : D , baek tak awek dye ny(*puji diri sendiri) .. urm , oke skunck jam sudah menunjukkan pukul 12.18minit .. aku nak stop menaip , penat lah .. hehe ! aku nak tydo dulu , aku tydo lambat2 nanti boffy aku mara pulak .. hehe : p ! bhaii , sayunk sikit like usual ! hehe , muahx :* ! aku sayunk kau bie(*kalau dye baca) !

No comments:

Post a Comment