Friday 1 June 2012

sedih family porak peranda )':

dari kanan depan , ummi , tengah aku , sebelahnya bapak aku n belakang tuh adek kesayangan aku balqis (: ! oke now story aku , aku sedih family aku sume dah macam bukan sebuah keluarga yang bahagia .. urm , aku sedih sangat ! skunck , mak n ayah aku tunggu surat mahkamah untuk bercerai , lagi sedih .. aku no choice nak stay dengan sape if diberi pilihan .. aku rase tertekan sangat dengan masalah ini .. just depan family aku jer aku buat2 takde pape masalah .. tapi sebaliknya , aku sedih .. just taknak tunjuk kan pada family .. aku ny jenis pemalu nak bercerita .. tuh aku taknak tunjuk kat sape2 yang aku sedih .. urm ! lepas tuh pasal adek aku balqis pulak .. skunck umi n balqis dah tak bertegur .. sebab balqis dye degil sangat ! btw , degil2 dye aku sayunk dye sangat2 ! oke lah if , ummi dengan balqis gado or whatever , u akan tolong bake up n aku cakap semua tuh salah aku .. bb aku yang ajar adek aku macam tuh .. aku tak sanggup tengok dye macam tuh .. urm , pape pon aku akan cube sedaya upaya aku untuk tolong ade aku .. aku tak sanggup tengok dye menderita .. biar aku menderita , jangan adek2 aku .. aku tak sanggup .. urm , ya allah ! tolong lah hamba mu yang lemah ini .. aku mahu kan keluarga yang bahagia aman dan tenteram .. taknak ada salah faham diantara keluarga aku ny ! erm , mybe sampai sini jer .. hope , lepas ny cerita aku lebih baek dari hari ny .. n hope keluarga aku bahagi aman dan tenteram .. taknak macam skunck ny ! oke , bhaii .. sayunk sikit :* !

No comments:

Post a Comment